Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia każdego tytułu znajdującego się w katalogu, widnieje pod ceną książki. Informacja o terminie realizacji znajduje się również w koszyku i w mailu potwierdzającym zamówienie.
Poszukiwanego tytułu nie ma na stronie. Czy da się ją mimo wszystko kupić?
Prosimy o przesłanie zapytania na adres: zamowienia@krainaksiazek.pl Wycena nie obliguje do zakupu, ma charakter poglądowy.
W jaki sposób wyliczana jest cena książek na specjalne zamówienie?
Cena końcowa = (cena książek + cena wysyłki z zagranicy) + nasza marża + VAT + koszt wysyłki w kraju.
Dlaczego cena książki zmieniła się w ciągu kilku dni?
Codziennie aktualizujemy ceny na podstawie bieżących kursów walut i dostępności w hurtowniach.
Czy książka jest używana, czy nowa?
Na stronie prezentujemy książki nowe.
Kiedy otrzymam książkę zamówioną przed premierą?
Hurtownie i wydawcy wysyłają książki do Polski zazwyczaj w dniu premiery, dlatego należy doliczyć do tej daty ok. 2-3 tygodnie.
Gdzie jest moja książka?
Po zalogowaniu w swoim koncie, można śledzić aktualny stan realizacji zamówienia.
Jakie są rodzaje i koszty wysyłki?
Paczki nadajemy do Paczkomatów 24/7 oraz za pośrednictwem Pocztex Kurier. Koszty wysyłki są darmowe przy zamówieniu powyżej 20 zł (złożone przez naszą stronę) i 100 zł (złożone na podstawie wyceny). Darmowa wysyłka obejmuje tylko pierwsze nadanie paczki. Nie wysyłamy książek za pobraniem. Paczki nadajemy po skompletowaniu zamówienia. Rozdzielenie wysyłki jest możliwe w przypadku opłacenia kosztów transportu. Podanie poprawnych danych (e-mail, adres, numer telefonu) spoczywa na kliencie. Jeśli z powodu błędnie podanych danych paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu, koszt zwrotu i ponownej przesyłki pokrywa Klient.
Czy mogę zapłacić na podstawie faktury przelewowej?
Firmy, uczelnie, instytucje mogą zamawiać książki bez konieczności dokonywania przedpłaty. Realizacja zamówienia nastąpi po potwierdzeniu zamówienia. Faktura zostanie dostarczona w formie elektronicznej. Sprzedawca może poprosić o przedpłatę zamówienia bez podania przyczyny.
Wystawianie faktur przelewowych
Faktura jest wystawiana przed wysyłką. Na dokumencie umieszczamy dane Nabywcy i adres dostawy, możemy umieścić także dane Odbiorcy. Na fakturze możemy wpisać komentarz wymagany przez księgowość.
Jakie są rodzaje płatności?
Obsługujemy płatności Przelewy24, PayPal, przelewem tradycyjnym, za pośrednictwem kuponów my-benefit oraz up-bonus i medicover.
Jak używać kuponów my-benefit/ up-bonus/ medicover?
Kody nie podlegają wymianie na gotówkę, ani nie przysługuje prawo do otrzymania reszty. Do opłacenia zamówienia można użyć kilku kodów, należy wpisać je w komentarz do zamówienia. W przypadku zamówienia na kwotę wyższą, niż wartość kodu, różnicę należy opłacić. Kupony można wykorzystać do zamówień z wyceny.
Książka jest uszkodzona/ niezgodna z opisem na stronie. Co robić?
Jeśli paczka uległa uszkodzeniu w transporcie, proszę spisać protokół szkody w obecności kuriera. Bez tego dokumentu reklamacje nie będą rozpatrywane. W przypadku uszkodzeń książki lub ich niezgodności z opisem prosimy o przesłanie do nas maila z informacją o uszkodzeniu/niezgodności z dołączonymi zdjęciami obrazującymi wadę. Okładki widoczne na stronie są zdjęciami poglądowymi, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej w zależności od rynku, na jaki jest przeznaczona dana publikacja.
Termin realizacji minął, a ja wciąż nie mam książki. Co robić?
Zawsze staramy się informować klientów o ewentualnych opóźnieniach. Jeśli termin realizacji minął można zrezygnować z realizacji zamówienia na opóźnioną publikację. Jeśli w zamówieniu są też inne książki, wyślemy je bez dodatkowych kosztów.
Jak mogę zrezygnować z zakupu?
Sprowadzanie książek zagranicznych na zamówienie wyczerpuje wyłączenie z ustawy na podstawie art.38 pkt 2: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 2) W których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy W przypadku chęci zwrotu książki sprowadzonej z zagranicy Klient ponosi koszt wysyłki do zagranicznego dostawcy, jeśli dostawca przewiduje możliwość zwrotu. W przypadku zwrotu należy odesłać nam przesyłką rejestrowaną zwracany towar. Prosimy o zgłoszenie mailowe chęci zwrotu zamówionej publikacji przed odesłaniem zwracanego egzemplarza. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
DolnySlask.com Agencja Internetowa
ul. Bacciarellego 24/10
51-649 Wrocław
NIP: 657-146-05-48
BRE SA - WBE/Łódz (mbank)
32114020040000320230677911
kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK