Czy robale mogą być sympatycznie? Te występujące w grze Polowanie na robale z pewnością tak! Gracze wcielają się w role kurczaków walczących o jak najlepsze porcje robali znajdujące się na ruszcie. Kto zdobędzie ich najwięcej, wygrywa grę. Zabawny temat gry idealnie pasuje do tej niezwykle wciągającej i emocjonującej gry, która z pewnością spodoba się zarówno dzieciom jak i dorosłym. Dodatkową zaletą gry jest to, że w bardzo przyjemny sposób pozwala dzieciom utrwalać umiejętności dodawania i odejmowania. Nie czekaj i leć na...
Gra dla od 2 do 7 osób w wieku 8+
Czy robale mogą być sympatycznie? Te występujące w grze Polowanie na robale z pewnością tak! Gra...
Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć...
Doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym...
Gra dla od 2 do 5 graczy w wieku od 5 lat.
Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sała...
Przenieś się na moment do PRL-u. Podczas gry wysyłać będziesz członków swojej rodziny do sklepów w celu zdobycia deficytowych towarów. Nie będzie to jednak takie łatwe, ponieważ inni gracze również marzą o butach Relax czy magnetofonie szpulowym! Obserwuj, co pojawia się w sklepach, w przemyślany sposób rozdzielaj zadania swojej rodzinie i nie daj się wypchnąć z kolejki!
2-5 graczy 10-110 wiek 30 minut
PrzenieÅ› siÄ™ na moment do PRL-u. Podczas gry wysyÅ‚ać bÄ™dziesz czÅ‚onków swojej rodziny do sklepów w celu zdobycia deficytowych towarów. Nie bÄ...
Czas wyjąć depozyt z banku ziemskiego i cincz many! Gracze są cinkciarzami w czasach PRL. Starają się zarobić jak najwięcej na nielegalnej wymianie walut. Do dyspozycji mają dolary, złotówki, ruble, forinty… oraz równo pocięte gazety. Będą często musieli podejmować ryzyko, bo kto gra grubo, wygrać musi!
Czas wyjąć depozyt z banku ziemskiego i cincz many! Gracze są cinkciarzami w czasach PRL. Starają się zarobić jak najwięcej na nielegalnej ...
Opis gry NEGOCJACJE, KRZYKI I GWAR JAK NA TARGU! W tej grze nie czekasz na swoją kolejkę, wszyscy grają równocześnie! Gracze wcielają się w rolę kupców handlujących towarami na targu. Wśród gwaru i krzyków wymieniają się kartami towarów, starając się zdobyć jak najwięcej towarów. Muszą jednak być czujni! Jeden z towarów może doprowadzić ich do bankructwa! Proste zasady gry! • Jedną losowo wybraną kartę towaru połóż na środku stołu – oznacza ona towar, za który gracze dostaną punkty ujemne! Pozostałe karty rozdaj graczom. • Rozpoczyna się gra....
Opis gry NEGOCJACJE, KRZYKI I GWAR JAK NA TARGU! W tej grze nie czekasz na swoją kolejkę, wszyscy grają równocześnie! Gracze wcielaj...
Gra rodzinna szybka jak lokomotywa! Gracze wykładają kolejne karty z różnych kategorii (np. Polskie zwierzęta, Pojazdy, Krajobrazy czy Sławni Polacy) i muszą zapamiętać ich położenie na stole. Cały czas pojawiają się nowe karty, a niektóre są zabierane, więc łatwo się pomylić, co wywołuje wiele emocji i salwy śmiechu. W grze występują różne obiekty, postacie i wydarzenia nawiązujące do polskiej kultury i historii. Jednak żeby wygrać, nie trzeba ich znać, tutaj liczą się dobra pamięć i refleks. Jest to jedna z najlepszych gier imprezowych, przy której...
Gra rodzinna szybka jak lokomotywa! Gracze wykładają kolejne karty z różnych kategorii (np. Polskie zwierzęta, Pojazdy, Krajobrazy czy Sławn...
Każdy gracz otrzymuje arkusz gry oraz ołówek, a jego zadaniem będzie rysowanie symboli pojawiających się na kościach. Należy tak planować rozmieszczenie symboli, aby było najwięcej tych samych w linii. Po 14 rundach obliczamy punkty z kolumn i szeregów. Wygrywa gracz, który zdobędzie ich najwięcej. Dwa poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Gra posiada też tryb rozgrywki dla jednego gracza.
Liczba graczy: 1-5 Wiek: 7+ Czas gry: 15 minut
Każdy gracz otrzymuje arkusz gry oraz ołówek, a jego zadaniem będzie rysowanie symboli pojawiających się na kościach. Należy tak planować roz...